Programy do testowania sprzetu, jakie?

Autor: Boski (bosqi/=U-S-U-N--T-O=/_at_pf.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 22:20:16 MET

Programy do testowania sprzetu, jakie?

Zaczalem wlasnie prace w sklepie komputerowym (+komis) jestem
odpowiedzialny za wszystko co jest zwiazane ze sprzetem i mam
nastepujace pytanie (prosbe):
Prosze, poleccie mi jakies programy do testowania wszelakich
podzespolow (i sprzetu "towarzyszacego" :)) komputera Chodzie i o
nazwy programow plus jesli mozna to adres do strony www skad go mozna
pobrac. Prosze o nazwe programu jak najlepszego w swojej dziedzinie
(nie koniecznie musi byc darmowy) i jego najlepszej darmowej
alternatywy...
Z gory dziekuje za wszelakie info i jesli watek byl juz poruszany to
prosze o link do watku. Jesli nie chcecie zasmiecac grupy to piszcie
na maila..

Jeszcze raz dzieki :)

--
Pozdrawiam,