Re: POMOCY- utracilem dane z dysku .....

Autor: Marcin Wojtczuk (we-steal-from-artists_at_riaa.com)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 16:03:02 MET

Walduss claimed:
> ....nie nagral zadnych plikow. W momencie jak sie zorientowalem ze to nie
> ten dysk byl na samym poczatku jak on to napisal tworzenia nowego systemu
> plikow. Wtedy dostal reset i zostal odpiety. Sprawdzilem tylko fdiskiem i
> niestety byly na nim juz trzy linuxowe partycje..... ale nic na niego nie
> nagral....

Jeśli tylko namieszał w tablicy partycji a nie zdążył mke2fs odpalić to po
prostu załóż partycje jeszcze raz, dokładnie takie same jak miałeś poprzednio
i będzie działać. Ale tylko jeśli mke2fs nie został wykonany na 100% (bo jak
został to już po danych - domową metodą tego nie odzyskasz raczej).

--
     [ http://www.stringi.com/viper/ ]
"Ale ja dalej pozostaję osob łatwowierną, ponieważ ja uważam, że naiwność