Re: POMOCY- utracilem dane z dysku .....

Autor: Walduss (tomekv6_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 07 Nov 2003 - 22:10:53 MET

Użytkownik "oizo" <oizo [ usun to] @autograf.pl> napisał w wiadomości
news:boh196$obm$1_at_inews.gazeta.pl...

> Linux nie korzysta z biosu

...teraz to wiem ......

> Moze Easy Recover ci pomoze ale nie jestem pewien czy on ten system plikow
> obsłuży
> Jesli tylko dtworzyły sie tam partycje to spore szanse ze to odzyskasz ale
> jesli cos tam nagrałes juz tzn. jakies pliki to w miejscu gdzie one sa juz
> tych danych nie odzyskasz

....nie nagral zadnych plikow. W momencie jak sie zorientowalem ze to nie
ten dysk byl na samym poczatku jak on to napisal tworzenia nowego systemu
plikow. Wtedy dostal reset i zostal odpiety. Sprawdzilem tylko fdiskiem i
niestety byly na nim juz trzy linuxowe partycje..... ale nic na niego nie
nagral....