Re: HP DJ5550, 6122, 3820, 5150, 5652? :P

Autor: Arczi (a.frej_at_wp.pieprzyc.spammerow.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 12:39:32 MET

> Daj sobie spokój z HP, może i drukarki robią dobre,
> ale jak są problemy to cie olewają.....

Wiem, ze serwis jest wazny, ale mi bardziej zalezy na dobrej (i nie psujacej
sie!) drukarce :). Z tego, co mi wiadomo HP ma dobry serwis techniczny. Twoj
przypadek byl bardzo... Hmm... Niecodzienny :). Ale widac, ze HP zonki sie
zdarzaja.
A co do wyboru... Zawezilem krag podejrzanych do 6122 i 3820 (lol).
Pozostale sa niby niezle, ale nie roznia sie jakoscia jednoczesnie majac o
wiele drozsze tusze (i mniej pojemne). Drukarki, ktore wstepnie (gdyz dalej
nie podjalem ostatecznej decyzji) wybralem nie sa juz jednak produkowane :D.
Ciekawe, czy gdzies je znajde w sklepach :>. 3820 znajomy kupil jeszcze pol
roku temu... Moze mi tez sie uda :).

--
Artur