Re: HP DJ5550, 6122, 3820, 5150, 5652? :P

Autor: Olek. (olek-2020_at_o2.pl)
Data: Sun 09 Nov 2003 - 00:05:59 MET

> Witam :)
> Jak sie juz mozecie domyslic jestem przed czesto walkowanym problemem pt.
> wybor drukarki ;). Przegladajac archiwum moje zainteresowanie zwrocily na
> siebie modele 5550, 6122, 3820, jednak nie wiem, czy mozna je jeszcze gdzies
> dostac (nie szuakalem) oraz z nowszych modeli - 5150, 5652.

polecam 6122 - jest to nastepca sprawdzonych i bardzo solidnych drukarek serii
980 i 990
z tego co wiem to ten model jest caly czas w sprzedazy, i nie powinno byc
problwmo z zakupem, z plusow to duze i wzglednie tanie atramenty, jakos druku
doskonala i najwazniejszy plus to automatyczny druk 2-stronny - to naprawde
wspaniala sprawa:) Z napelnianiem czarnego nie ma najmniejszego problemu, z
kolorowym nie wiem dokladnie jak jest ale chyba tez jest taka mozliwosc ale
jakos druku bardzo spada - i dlatego nigdy sie w to nie bawilem

Co do serwisu o ktorym kolega wczesniej wspominal, to mialem dawno temu podobny
problem z chyba modelem 720 - zadzwonilem do serwisu HP i szybko bez zbednego
czekania powiedzieli mi co zrobic w windowsie aby drukowala, i faktycznie cos
trzeba bylo zmienic w ustawieniach i bylo OK

pozdrawiam
posiadacz