Re: AC97 na Epox 8RDA3

Autor: K_at_meleon
Data: Sat 08 Nov 2003 - 01:02:47 MET

> programik)
>
> po prostu trzeba wyłączyć przycisk more options, ew. przycisk po lewej z
> obrazkiem efektu w zakładce sound effect. To wszystko w programiku C-Media
> Xear 3D
>
> pozdro
> Marcin

Bóg Ci zapłac dobry człowieku :). Okazało się, że miałem wciśnięty przycisk
more options i ustawioną opcję Generic co w efekcie dodawało echo :)
Wydawało mi się, że wszystko jest ok (generic przecież znaczy ogólny!).
Teraz po wyłączeniu tej opcji stwierdzam, że dźwięk jest genialny. Jeszcze
raz dzięki.

--
Pozdrawiam, K_at_meleon