Re: K7VZA z czkawką :)

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Sat 08 Nov 2003 - 01:07:10 MET

Hej

Użytkownik "news.verizon.net" <karpik83_at_pf.pl> napisał w wiadomości

ciach

> Jaka płyta?? jaki procesor?? jak chcesz zeby ci ktos pomógł napisz wiecej

Płyta juz mowilem, jak w temacie, na wszelki wypadek powtórze: ECS K7VZA
Rev.3.0. Proc nie wiem jaki bo musialbym zdjac wiatraczek zeby sie dostac. A
slyszalem ze AMD nie zawsze to znoszą i czasem sie potrafia przy tym
ukruszyc. Nie wiem czy to prawda i na koledze nie bardzo chcialbym
eksperymentowac.

--
Pozdrovionka
Speedy