Re: K7t266 Pro2 (MS-6380 ver3) Problem cd.

Autor: uoper (uoper_at_o2.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 22:44:20 MET

Użytkownik "news.verizon.net" <karpik83_at_pf.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Bzyku" <Bzyku21_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości

Więc trzeba "upitolić" ;) jeden z kondensatorów taki malutki podobny do
małego opornika - należy to zrobić przy pomocy jakiegoś szpikulca albo
czegoś takiego (nie lutować) jest to kondensator c3x (dokłądnie nie
pamiętam) znajduje się dość blisko socketu - nie chce mówić na 100% bo nie
jestem pewien który to a jak złego uwalisz to będzie lipa :( ale jeśli nie
znajdziesz innych info na ten temat to napisz na priva to jutro sprawdzę bo
płytę tą oddałem brejdakowi ciotecznemu ale mogę u niego sprawdzić. Wtedy
płyta będzie widzieć Athlony xp 0,13u bo teraz widzi ale tylko 0,18u biosu
raczej nie zmienisz - jest tylko jeden na stronie simensa bo dla nich
została zrobiona ta płyta - na allegro itp pakują do tych płyt bios od innej
płyty i chodzi nieźle poza jakimiś shizami przy instalacji winy i kartami
gf4 itp...(coś z AGP) zaletą tego drugiego biosu jest to ze wykrywa
poprawnie zielone Athlony xp tzn podaje całą nazwę zaś na tym orginalnym
tylko częstotliwość i zamiast nazwy unknow. Ogólnie odezwij się na priva bo
wsumnie dużo wiem o tej płycie ale późno już i ide spać :)

> Siemka
>
> Sprawdz ustawienie szybkosci magistrali systemowej, musi byc ustawiona na
> 133MHz a Duron o ile mi wiadomo chodzi na 100MHz,
no tu akurat się nie zgodzę każdy athlon będzie chodził na magistrali 100Mhz
gorzej z duronem na 133 ale athlon na 133 spokojnie pójdzie.