Re: K7t266 Pro2 (MS-6380 ver3) Problem cd.

Autor: news.verizon.net (karpik83_at_pf.pl)
Data: Thu 06 Nov 2003 - 22:17:55 MET

Użytkownik "Bzyku" <Bzyku21_at_tenbit.pl> napisał w wiadomości
> Ok kiedys poruszalem problem z płytą gdyż działy się dziwne rzeczy po
> zainstalowaniu systemu itp coś z szyną czy AGP było. Odesłałem i przysłali
> mi drugą. Lecz w tej jak na złość nie działa już nic. Wkładam procesor
> Durona 700 śmiga, lecz jak zapakuje Athlona XP 2000+ to nic nie ma nie
> odpala się nic (docelowo będzie właśnie Athlon XP 2000+). Co mogę zrobić.
> czy aktualizacja BIOSA pomoże? a może jakiś zworki na płycie, jakieś
> propozycje? Bo nie wiem co poradzić na to.
> Skąd można ściągnąć BIOS do tej płyty i jaki żeby działało.

Siemka

Sprawdz ustawienie szybkosci magistrali systemowej, musi byc ustawiona na
133MHz a Duron o ile mi wiadomo chodzi na 100MHz, mysle ze jak nie jest
"automatic" to trzeba przestawic, poszukaj odpowiedniej zworki. Nie mam tej
plyty takze nie wiem czy jest a jak jest to gdzie!!!!!! powinno pomóc

Pozdrawiam

Krzysiek