Problemy z Compaqiem

Autor: QBABO (rufio-skasujto_at_i-to-tez-skasuj.ceti.pl)
Data: Wed 05 Nov 2003 - 22:12:01 MET

Witam wszystkich, a zwłaszcza użytkowników Compaqa :)
Dostałem takiego kompa (C. Deskpro2000 - stary, ale do pisania się nada), i
mam problem z uruchomieniem, chociaż z innymi pecetami radziłem sobie
całkiem całkiem.
Pierwsza niespodzianka, to brak normalnego setupu. Zamiast tego instalowanie
partycji diagnostycznej i firmowych programików do "Setupowania"
Zainstalowałem tą partycję i programiki ściągnięte ze stron Compaqa.
Pokazują że wszystko jest OK.
Ale przy każdorazowym wyłączeniu komp "zapomina" daty i ustawień. Po starcie
z firmowej dyskietki przypomina sobie właściwe dane. Czy to może być wina
baterii czy też nie zapisuje czegoś na dysku?
Bateria jest chyba zamocowana na stałe, a może da się jakoś wymienić?
Chciałem zainstalować Win98 z płytki której używałem w innych kompach do
instalowania systemu (CD jest nie-compaqowski, ale program diagnostyczny go
widzi). A ten nie chce jej zobaczyć- wypisuje że "non-system disk". Czy jest
jakiś "sprytny" sposób na instalowanie systemu?
Może ktoś z posiadaczy Compaqa podzieli się doświadczeniami z instalowania
systemu na tym sprzęcie?

Rufio