Re: Obudowa AT, plyta ATX

Autor: Avalon_at_am
Data: Tue 04 Nov 2003 - 21:57:24 MET

On Tue, 4 Nov 2003 20:53:39 +0100, "peterphk"
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote:

>Tak. Sa to plyty AT przystosowane do zasilania w standardzie AT i ATX. Maja
>kilka dodatkowych wyprowadzen potrzebnych przy zasilaniu ATX. Oprocz
>dodatkowego gniazda zasilania ATX plytka taka nie rozni sie niczym od
>standardowej plyty AT. Najlepsze plytki tego typu spotkalem pod pierwsze
>celerony i AMD'ki K6-2 i 3.

Bzdury mu podpowiadasz!
Stara obudowa, ktora pracowala z P166 ma prawdopodobnie nie wiecej niz
200W (z wyjechanym wentylatorem, ktory jutro sie zatrze) co jest
absolutnie za malo na jakikolwiek dzisiejszy system montowany od nowa.
Chocby nawet znalazl plyte glowna (gowniana) ATX i potrafil
wykombinowac jej zasilanie z zasikacza AT to pozostaje mu jeszcze
sprawa jej mocowania w obudowie itd.
Pozniej przekona sie, ze potrzebuje jednak wiekszy zasilacz. Gdy to
wymieni, bedzie gotowy do wymiany plyty glownej, czyli bedzie w
tymsamym miejscu co dzis z kiepska plyta glowna i kilka zlotowek do
tylu.

Avalon_at_am. (noname_at_yahoo.com)
e-mail to this address are not read

Learn from your parents' mistakes - use birth control!