hałas baracudy IV

Autor: finiu (finiu_b_at_gazeta.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 21:11:08 MET

Po wymianie wentyla na grafice doszedłem do przekonania, że największy hałas
w kompie wydaje moja Baracuda IV 40GB, jednak jest to hałas o tyle dziwny,
ze przypomina jakiś dźwięk wysokiej częstotliwości, świszczenie, piszczenie
czy cokolwiek to jest. Nie spotkałem się z opiniami o tego typu hałasie
wydawanym przez te dyski. dysk jest fabrycznie ustawiony w stan cichego
funkcjonowania (seaaat). Czy to norma, czy jednak coś z dyskiem jest nie tak
:-(

pozdro i dzięki za opinie