Re: dobry naped DVD - jaki?

Autor: blma (blma_at_f2virt.onet.pl)
Data: Tue 04 Nov 2003 - 11:38:26 MET

> Bardzo się zastanawiałem nad zakupem pioniera DVD 120 ale doczytałem gdzieś
> że  nie czyta formatu "DVD-RAM" co automatycznie dyskwalifikuje go w moich
> oczach, a może to jest nie prawda?
> Napisałeś że jest cichy tzn. nie wydaje żadnych nieprzyjemnych dźwięków np.
> podczas startu płyty.
> Jesteś posiadaczem to pewnie możesz napisać jak radzi sobie z płytami
> porysowanymi np. CDRW.
> Pozdrawiam.

format dvd ram czyta bo ostatnio testowalem
naped mam od 2 miesiecy i jak narazie wszystko chodzi ok
jesli chodzi o start plyty to nie wpadly mi w ucho do tej pory zadne
nieprzyjemne dzwieki :-)
jesli chodzi o plyty porysowane to odtwarza bez problemowo przynajmniej jak na
dwu miesieczne odtwarzanie nie mialem zadnego problemu
pozdrawiam blma