Re: dobry naped DVD - jaki?

Autor: BodekJ (bodekje_at_poczta.onet.pl-spam)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 13:56:03 MET

"| widzialem ogrom nie dzialajacych albo zle dzialajacych Lg (napedow
| optycznych)
|
| tobie dziala... ciesze sie razem z toba.. ale naprawde LG produkuje
| napedy... jakl sie trafi to bedzie dzialal.

Też mi się wydaje że LG to nie najlepsza firma,
ale drodzy Panowie Ja chciałem odpowiedzi na pytanie:
Najlepszym napędem DVD jest... ?
i może ktoś udzieli mi takiej odpowiedzi.

Bogdan W. Jeż
E- Mail : bodekje(at)poczta.onet.pl *PGP:0x26A5ADE5