Re: Partycje pod pqmagic

Autor: Michal Kawecki (kkwinto_at_o2.px)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 21:39:57 MET

Użytkownik "Pawel" <Pavvciousunto_at_op.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> We wtorek bede robil partycje dyku o pojemnosci 120gb. Nigdy nie
> robilem partycji pod dosem i nie wiem jak sie do tego zabrac ! Dysk
> bedzie podzielony na 10gb(system) i reszta na dwie rowne partycje.(co
> sadzicie o takim podziale?) Podzial na partycje bede musial wykonac
> pod dosem poniewaz komp jest nowy i nie ma zadnego systemu a nie
> partycji abym mogl postawic np: win 98 i szybko pm postawin partycje.
> Jesli mozecie to prosze opiszcie krok po kroku( wiem ze to lamerstwo,
> ale co tam :) Dodam ze nie chcialbym robic partycji fdiskiem, bo
> [...]

Niezależnie od tego, czego użyjesz (polecam BootIt
http://www.terabyteunlimited.com albo darmowy Ranish Partition manager),
załóż trzy partycje podstawowe, a dopiero potem partycję rozszerzoną i
dyski logiczne. Jedna partycja podstawowa to przeżytek z czasów fdiska,
więcej pp daje ci swobodę w ew. instalowaniu innych systemów
operacyjnych w przyszłości.

--
M.
/odpowiadając zmień px na pl/