Partycje pod pqmagic

Autor: Pawel (Pavvciousunto_at_op.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 18:19:02 MET

Witam
We wtorek bede robil partycje dyku o pojemnosci 120gb. Nigdy nie robilem
partycji pod dosem i nie wiem jak sie do tego zabrac ! Dysk bedzie
podzielony na 10gb(system) i reszta na dwie rowne partycje.(co sadzicie o
takim podziale?) Podzial na partycje bede musial wykonac pod dosem poniewaz
komp jest nowy i nie ma zadnego systemu a nie partycji abym mogl postawic
np: win 98 i szybko pm postawin partycje. Jesli mozecie to prosze opiszcie
krok po kroku( wiem ze to lamerstwo, ale co tam :) Dodam ze nie chcialbym
robic partycji fdiskiem, bo slyszalem ze jest to zly sofcik to tego typu
rzeczy. Wiec prosze o instrukcje do pqmagica, oraz linka jesli macie ! Moj
numer gg: 4393248