Re: Sygka odpowiedz/1

Autor: dymek (adym_at_tenbit.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 10:05:35 MET

> O 15.00 mam pojcs z bratem ciotecznym pomoc mu wybrac komputer do 3
> 000zl(bez monitora, itp) Jego konfiguracja bedzie mniej wiecej wygladala
> tak: wdc120 gb 8 mb cachu, jakis gf z serii 5200, albo 4 titanium, 128sb
> live, 512 ddr na szynie 400mhz. I teraz zaczyna sie problem bo nie wiem
jaka
> plyte wybrac...Czy zainwestowac i kupic jaka z serii abit do 600zl czy
moze
> cos innego. Jesli macie inne sugestie co do wymienionych urzadzen to
prosze

Intel, AMD? Inwestycja to raczej nie bedzie, no chyba, ze komp ma byc
narzedziem pracy. W kazdym razie kup markowa plyte, niekoniecznie za 600zl,
niech juz to zalezy od potrzeb kuzyna na wyposaznie plyty. Nie kazdy
potrzebuje Raida, dwie sieciowki czy inne bajerki. No i jak juz karta to nie
FX5200 tylko GF4Ti, a najlepiej pod obsluge Dx9 ati 9600Pro.

--
Pozdrawiam.
-dymek-