Re: Sygka odpowiedz/1

Autor: Nathan (WYWALbobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 11:39:01 MET

Człowiek ten oto: Pawel nakreslilł:
> Witam
> O 15.00 mam pojcs z bratem ciotecznym pomoc mu wybrac komputer do 3
> 000zl(bez monitora, itp)
3000 to juz mozna pokombinowac...
> Jego konfiguracja bedzie mniej wiecej wygladala
> tak: wdc120 gb 8 mb cachu,
OK
> jakis gf z serii 5200, albo 4 titanium, 128sb
tylko nie 5200. Ti4200 lub r9600p
> live,
Live! juz jest czy tez do kupienia?...bo mozna wykozystac dzwiekalke
wszyta w plyte, a jak sie nie bedzie podobalo to dokupic...
> 512 ddr na szynie 400mhz. I teraz zaczyna sie problem bo nie wiem jaka
OK
> plyte wybrac...Czy zainwestowac i kupic jaka z serii abit do 600zl czy moze
A jaki procesor - Intel/AMD---jednakowoz proponuke AMD z plyta np Abit
NF7-s 2.0
i na zakonczenie pomysl o dobrym zasilaczu.

--
Pozdrawiam Nathan
"Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,