Re: P3 vs Celeron Tualatin

Autor: PhoeniX (phoenix81_at_free.pnet.pl)
Data: Sat 29 Nov 2003 - 02:34:12 MET

Użytkownik "Kokopiko"
> Jesli ktoś nie potrzebuje szybkiego sprzetu to jednak celerona uważam za
> dobre rozwiązanie. Joł :-)

Więc po co w ogóle wymieniać sprzęt ? :)
Żeby się przed kumplami pochwalić "mam proca 1.7Ghz" zapominając
że byle Duron 1.2Ghz miażdzy tego Celka praktycznie we wszystkim.

> Jakoś AMD mi nie pasuje ze względu na kolorystyke i rozmiar procesorów :-)

No tak to ważny argument...

> Takich dyskusji było sporo i bedzie jecsze wiecej i zawsze uważam je za
> bezsensowne.
> To tak jakby dyskutować na temat FIAT vs DEAWOO. Ja mam FIATa i każdy
chwali
> to co ma i DEAWOO nigdy nie kupie.

Jak by Fiat sprzedawał swoje samochody w cenie Mercedesa to była by to dobra
analogia
do procesorów.

> Ja nikogo do Intela nie namawiam, a wszyscy w koło krzycza na mnie AMD !!
> Moża im głupio, że mają gorsze ?? hehe

Niech zgadne... nie masz kasy na pamięci DDR ?
Bo to jeden z głównych powodów dla którego ludzie trzymają się starszych
Inteli.

--
Pozdrawia:
PhoeniX          GG:830328