Re: Procesor overklocker'ow

Autor: Anspiral Mac'owsky (throb_at_op.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 11:46:41 MET

Użytkownik "PhoeniX" <phoenix81_at_free.pnet.pl> napisał w wiadomości

> Napięcie procesora zmienia się z poziomu biosu.
> Radze przeglądnąć instrukcje do płyty.

Witam
Przegladalem instrukcje i wchodzilem do BIOS'u chyba ze 100 razy i tam jest
HARDWARE MONITOR, gdzie sa tylko wyswietlone napiecia procesora, niestety
nic nie mozna zmodyfikowac. W pozostalych opcjach sa parametry dotyczace
inych podzespolow plyty. Jestem zaszokowany, ze nie moge podniesc
czestotliwosci i ze moge miec TYLKO DWA standardowe ustawienia procesora (na
800MHz i 1200MHz). Prosze o porade co w tej sprawie mozna jeszcze zrobic,
aby zwiekszyc takt???
Prosilbym o odpowiedz
Za wszystko dzieki

--