Re: Dziwne! Padł mi ZASILACZ w wyłączonym komputerze!

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Fri 28 Nov 2003 - 01:45:17 MET

> Człowiek wsadził molexa do napędu na_włączonym kompie_przez
> co uszkodził Chiefteca. Gdzie widzisz tu wine zasilacza ?
> Od kiedy to podłączanie zasilania na właczonym kompie jest
> sprawą normalną ? :)

No jesli tylko nie wetknal tego moleksa odwrotnie
to niby dlaczego mialby sie zepsuc? Jedynie co mi przychodzi
do glowy to lekkie przepiecia jesli tak to co taki "superwypasiony"
zasilacz nie ma zabezpieczen przeciwprzepieciowych :)) Rownie dobrze
moglby pasc podczas stanow nieustalonych przy starcie komputera
Pozdrowienia
Simon