Re: Dziwne! Padł mi ZASILACZ w wyłączonym komputerze!

Autor: Krzysiek Szczepanek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 27 Nov 2003 - 23:12:01 MET

"PhoeniX" <phoenix81_at_free.pnet.pl> wrote:

> To że Chieftec mimo takiego użytkowania nie sfajczył nic
> w kompie świadczy jedynie o jego solidności zabezpieczeń.

Znajomy z pracy w domu podalczyl komputer klienta. BYla tam macierz 4
dyskow reszta klasy Coppermine. oczywisce zasilane Codegenem. Komputer juz
wczesniej mial mial problem bo sie wylaczal. No ale Kumpel chcial zdjac
maciez i odlaczyc trzy dyski. System odpalil juz sie mial logowac jak nie
huknelo to poszlo dokaldnie wszytko w kompie, UPS (prawde mowiac ciekawe
jak), zasilacz od monitora, ladowarka od telefonu, lampaka, glowny
bezpieczni na poziomie :] Ot ta dygresja :>

--
Krzysiek Szczepanek
"Taken by surprise stigmatized by the things I've seen with my own eyes,