Karta TV + fonia DK/BG

Autor: Sebastian (ptakdodo.WYTNIJ_at_gazeta.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 13:05:01 MET

Witam,
Mam następujący problem; w sobotę kupiłem kartę tv AverTV Studio 303 w celu
oglądania tv kablowej. Niestety okazało się, że programy są nadawane z fonią
w różnych systemach. Raz jest to DK, innym BG. KArta natomiast obsługuje
tylko jeden wybrany globalnie (podczas instalacji) system fonii.
Szukam po necie i sklepach, ale nikt nie potrafi mi pomóc. Nikt nawet nie
wie czy jakaś karta obsługuje oba systemy fonii na raz.

HELP!!

Z góry dzięki,
Sebastian