Re: Barton 50s

Autor: JZ (jurekz_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 03 Nov 2003 - 08:41:36 MET

Też mam Bartona 2500 i taki sam wentyl, a temperatura u mnie w granicach
57-65 a obroty Arctica na 1900-2200. A to że nie rozkręca ci się powyżej
2100 przy twojej temperaturze to akurat objaw dobrego działania. No chyba że
chcesz mieć odkurzacz na prcesorze ale wtedy chyba byś Arctika nie kupował
;o) zawsze mozesz go zminić na jakiegoś noname z 4 - 5 tys RPN

Tak więc spoko, ciesz się z tego co masz zwłąszcza że trafił ci się chłodny
Barton.

JZ