Barton 50s

Autor: keiser (keiser.fm_at_poczta.fm)
Data: Sun 02 Nov 2003 - 21:06:48 MET

Witam

Mam Bartona 2500 i cooler Arctic Copper Silent 2 TC (ma czujnik temp).
I mam taki problem.
Temperatura procesora wynosi (tak po 1h) około 50 stopni - ale wiatrak nie
raczy się rozkręcić więcej niż 2100 RPN (max 2800 RPN ).
Probemem może być pasta termoprzewodząca ? Ja dałem białą - oryginalną
arctic.
Może trzeba dać nową - srebrną - podobno lepiej przewodzi ciepło.
Ten czujnik z wentylatora unieszczony jest pomiedzy zebrani radiatora.
Jak można wymusić na tym wiatraku większe obroty ?

Pozd.