Re: Ograniczenie pojemnosci dysku do 32 GB

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 11:39:36 MET

Olin wrote:

> ograniczylem jego
> pojemnosc do 32 GB za pomoca zworki. Teraz mam nowa plyte i chcialbym
> przestawic ta zworke z powrotem, ale zastanawiam sie co sie stanie z
> zawartoscia dysku. Czy jakies dane moga ulec uszkodzeniu?

Zawartość dysku pozostanie BEZ ZMIAN, nawet ilość wolnego miejsca się
nie zwiększy (mowa o sytuacji, gdy na dysku znajduje się partycja Ext)
- FDISK nie wykryje spodziewanych 6GB (40"GB"-32GB)...

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|