problem z kompem

Autor: Marek (xxx78KASUJTO_at_op.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 20:09:11 MET

witam kumpel ma plyte glowna oparta na bx do tego radeona i dysk 20giga
celeron 600 podkrecony do 750 (ale juz byl odkrecany zeby uprzedzic
odpowiedzi) zasilacz 200wat cdrom i cdrw wszystko bylo dobrze dopuki nie
pojawil sie dysk 40giga
komputer przestal uruchamiac monitor tzn lampka swiecila sie na pomaranczowo
:-(
teoria byla taka ze to zasilacz siadl tym bardziej ze u mnie w domu bylo to
samo a po podlaczeniu mojego zasilacza
zaczelo wszystko dzialac, wiec poradzilem kumplowi kup nowy 300W zasilacz co
zostalo zrobione i znowu u mnie wszystko
dziala u niego :-( do pierwszego restartu potem znowu problem, wymienilismy
sie wiec zasilaczami komp chodzil ok 24h znowu pierwszy restart i znowu nie
chce wystartowac skonczyly mi sie juz pomysly co i jak :-( wiec bede
wdzieczny za pomoc

P.S. karta dzwiekowa, grafika ram byly juz wielokrotnie sprawdzane czy
dobrze "siedza" w slotach i tak jest,
pozdrawiam