Re: pytanie ogólne do wszystkich grupowiczów

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_magsoft.com.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 21:18:58 MET

Hi,

cysio123 wrote:

> Mam pytanko, czy ktoś pomyślał nad podzieleniem tej grupy? Bo to jest
> męczące, jak codziennie liczba wiadomości osiąga 300... Po kilku dniach

To jest sensowna liczba, jeszcze do ogarnięcia.

> nie jestem w stanie przebrnąć przez ogrom nagówków, z których większość
> i tak jest dla mnie bezużyteczna. Moja propozycja jest następująca:

To killuj te, które Cię nie interesują :)

> grupa specjalna dla podkręcaczy i przetaktowywaczy, oraz wydzielona dla
> porównan sprzętu i jego zakupu...

Takie pomysły pojawiają się od dwóch lat chyba. Zawsze upa-
dają. Dlaczego? Po pierwsze nikomu zainteresowanemu nie chce
się przeprowadzić dyskusji i głosowania zgodnie z zasadami
Usenetu, po drugie zaś podział grupy spowodowałby:

1) realne zwiększenie liczby postów, bo ludzie by pewnie
   cross-postowali bezsensownie,

2) wykruszenie się kadry regularnie piszących grupowiczów,
   bo zamiast jednej grupy musieliby czytać dwie, trzy, a na
   to mogą już nie mieć czasu

Generalnie: pl.comp.pecet jest w świetnej formie i jedyne, co
trzeba robić, to tępić ogłoszenia i pytania dotyczące oprogra-
mowania. Cała reszta to jakieś 200-250 postów dziennie maksy-
malnie, co po przefiltrowaniu nieciekawych wątków daje bardzo
sensowne liczby artykułów do przeglądnięcia.

| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol_at_magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |