Re: Sidolux uszkodził kineskop?

Autor: Przemek (nospam_at_nospam.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 21:24:00 MET

Użytkownik "Michael" <no_at_spam.com> napisał w wiadomości
> :))

> latwo
> A więc czym to można czyścić, żeby nic nie uszkodzić?

Kiedys ktos na tej grupie podal dobry sposob czyszczenia: na sucho miekkim
papierem toaletowym (nie z makulatury ) i to faktycznie dziala .Nie stosuj
zadnych srodkow chemicznych Nie wiem czy trinitrony najnowszych generacji
zbudowane sa tak samo (nie bardzo mam ochote sprawdzac) , ale te z przed
3,4 lat zbudowane byly tak ze na kineskop z przodu naklejona byla gruba
(tak miedzy 0.5 a 07 mm) plastikowa folia a dopiero na ta folie naniesiona
warstwa antyodblaskowa .To powodowalo ze mozna bylo zarysowac ekran nawet
paznokciem :(

pzdr