Re: Dwa ludki na jednym kompie na raz

Autor: Bartosz Kiziukiewicz (kiziuk_at_alpha.swinka.net.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 15:18:02 MET

On Sat, 1 Nov 2003 09:42:26 +0100, "peterphk"
<peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl> wrote:

> Juz ktos kiedys pisal o takim pomysle ... od strony sprzetowej nie ma
> problemu:

Kiedyś była taka śmieszna karta. Podłączało się do niej drugi zestaw
urządzeń myszowo-klawiaturowych i chyba drugi monitor i ponoć działało
to wszystko jak dwa komputery (oczywiście nie równie szybko ;-)).
Niestety na oczy jej nie widziałem ;-(

--
Pozdrawiam
  Bartek