Re: Dwa ludki na jednym kompie na raz

Autor: peterphk (peterphk.no-fq.spam_at_wp.pl)
Data: Sat 01 Nov 2003 - 09:42:26 MET

> Czy istnieje taka możliwość od strony sprzętu i softu co by równocześnie
na
> jednym kompie pracowały dwie osoby, tzn z karty graficznej idzie sygnał na
> dwa monitory (to chyba trudne nie jest) i podłączone są dwie klawiatury i
na
> każdym monitorze możnaby działać niezależnie.
>
> Przydałoby mi się takie rozwiązanie, bo żona opanowała tajniki gadugadu i
> ciężko mi się dostać do kompa ostatnio, a nie mam kasy na drugi zestaw.

Juz ktos kiedys pisal o takim pomysle ... od strony sprzetowej nie ma
problemu:
- karta typu dualhead (2 wyjscia na monitor)
- druga klawiatura na USB
- druga mysz na USB
- drugi monitor

Pozostaje tylko problem oprogramowania ktore bedzie potrafilo wylapywac
niezalenie sygnal z myszy i klawiatur i odpowiednio tym sterowac tak, aby
kazdy uzywajac wlasnego pulpitu mogl niezaleznie od drugiej osoby pracowac.
Z tego co pamietam to nikt nie podal jakiegos konkretnego softu, ktory by
mogl cos takiego robic ...

Ja bym proponowal kupic jednak drugi (uzywany) sprzet ... przeciez nie musi
to byc jakis wypasiony komp. Do prostych prac biurowych i GG mozna kupic
takie cos za 550-600zl (z 15" monitorem).