Re: zagadka dla "komputerowych doktorów" - ciąg dalszy

Autor: MiW (miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:16:12 MET

> Na tej płycie chodził tylko 2 dni i dość niestabilnie. Płyta ta była już
raz
> wymieniana !!! Czyżby druga płyta była taka sama , wadliwa ???

Czy na pewno byla to INNA plyta ? Niegdys mi sie zdarzylo dostac dokladnie
ten sam egzemplarz...
Kiedy indziej mialem podobne efekty na EPOXie ktoryms (KT266) z durniem
1000. Serwis orzekl 'procesor ukruszony' (zbyt mocno dokrecony radiator -
moja wina), ale powiedzialem, zeby jeszcze go potestowali (pogwarancyjnie -
w takim sympatycznym sklepiku). I co ? Wsadzili inny egz. i dzialal tak samo
:( Okazalo sie, ze proc mimo tego, ze 'ukruszony' dziala ok, a plyta
(konkretnie cos w zasilaniu) byla rypnieta. Musialem kupic nowa plyte (DFI
na KT400), wsadzilem wszystko ze starej plyty i dziala jak burza juz jakies
8 miesiecy (na 'ukruszonym' procu).

--
pzdr.
MiW