Re: Czy ktos mi to wreszcie wyjasni ? :( -Radeon IGP 340M w COMPAQ'u Evo 1020

Autor: j_a_r_o_at_interia.pl
Data: Tue 28 Oct 2003 - 22:05:02 MET

> P4 gdy się grzeje obniża taktowanie, może to jest powód, spróbuj go
> schłodzić i zobacz ja reaguje zegar. Kiedyś gdzieś czytałem, że był to
> problem w laptopach.

Chyba masz racje ! Po ostudzeniu i wlaczeniu ponownie CPU pracuje z 2,39 GHz! -
czyli tyle ile powinien.Odpalam "testowego" Colina 2 i ... o dziwo!- coz za
plynnosc!NIestety radosc trwa zalewdwie kilkadziesiat sekund czyli az do
nagrzania procka. Czyli wydajnosc grafiki jest dobra , powstaje tylko waskie
gardlo gdy CPU grzejac sie zmiejsza taktowanie az do 883 MHz i tak pozostaje!! :
(
Niech mi ktos w takim razie na zdrowy rozsadek odpowie , jaki sens ma wkladanie
coraz to szybszych procesorow do laptopow?Co z tego ze mam P4 2,4 GHz jak moge
popracowac tylko kilka minut 'pelna para' ??
A moze jest jakis sposob zeby to jakos zrobic ? zeby oglupic procka ,zeby nie
zanizal taktowania? Przeciez to co sie teraz dzieje jest poprostu BEZ SENSU !!
Wole sobie w takim razie kupic jakiegos laptopa z P III 800MHz i bede mial to
samo za 1/3 ceny ...
Moze ktos ma jakis pomysl ? ... :(