Re: 75Hz zamiast 60Hz na LCD - problem

Autor: Mariusz Gamracki (mgamrac_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 20:54:21 MET

To zdecydujcie się w końcu 60 czy 75Hz :))
Ja mam Iiyamę 18" podlaczona przez wej. cyfrowe. Od poczatku mam ustawione
75Hz. Wydaje mi sie, ze nie ma roznicy w obrazie miedzy 60 a 75Hz, ale..
Jednak w obrazie dynamicznym chyba jednak jest na korzysc 75Hz. Roznice sa
jednak bardzo male. I jeszcze ciekawostka. Przy mniejszych
rozdzielczosciach odswierzanie jakie zostawaly wybierane przez system
dochodzilo do 90Hz. Wynika to bezposrednio ze specyfiakcji (danych)
monitora. Np. w windowsie to od tego czy ustawiona jest czestotliwosc
recznie, czy automatycznie na czest. optymalna czy maksymalna. Oczywisci
musi byc zainstalowany wlasciwy sterownik monitora (wlasciwego monitora!)
Pozdrawiam - MG