Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 20:40:00 MET

A tak z innej beczki.
Znacie jakas plyte pod Athlona XP w ktorej dobrze
dziala zmiana paramtrow procka po systemem operacyjnym
(windowsem). Probowalem pare, m.in ostatnio na nforcie
ale nigdy nie dzialalo to tak jak bym chcial. Moje wymagania
to pod winda pstryk i mam 500MHz na procu, pstryk i mam
2GH (tyle moj athlon wyciaga). Jesli nie da sie tak extremalnie
to moze pstryk magistrala 100 pstryk magistrala 200. Nforcy
maja teraz taki nowy utils wlasnie z takim suwaczkiem 100-200
ale nie dzialalo na zadnej z plyt ktore probowalem nawet na takiej
ktora teoretycznie to wspiera wedlug nvidii.
Pozdrowienia
Simon