Re: plytka pod durony/athlony xp

Autor: Tomasz (scalak_at_1000lecie.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 19:35:49 MET

Polecam EPOX RDA+, cena około 400 zł, ostatni składałem, kosztowała 395,
poczytaj o niej na www.komputronik.pl

POLECAM
Użytkownik "Jaroslaw Hryciuk" <jh189390_at_zodiac.mimuw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:bnm2fa$kdq$1_at_kenny.mimuw.edu.pl...
> Witam,
>
> prosze Panow guru o spokoj i nie wpadanie w gniew zbyt wczesnie. Sprawa
jest taka, ze trzeba kupic plyte glowna pod procki duron/athlon/athlon xp,
ze zintegrowana muzyka i najlepiej karta sieciowa. Wymog: cena ponizej
400PLN i najwazniejsze: zeby byla niezawodna (jak najbardziej), nie musi to
byc demon szybkosci.
> Plytka jest dla mojej kolezanki, a z racji, ze sie zajmuje troche inna
strona
> komputerow niz sprzet w danym momencie jestem nie zorientowany co jest
dobre, a co nie. Prosze o rade; napiszcie jaki model polecacie, a jakiego
sie wystrzegac.