Re: drukarka HP

Autor: Danonwoj (AAADanonwoj_at_konto.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 18:07:06 MET

Przecież drukarkę można teraz kupić za nawet 200 złotych nową. A Ty za taką
610 dasz 30-50 złotych + tusze za 180 złotych oba i Ci wyjdzie więcej. Fakt,
że większe tusze niż w nowej, ale w nowej na pewno szybszy, wyraźniejszy
druk.
pzdr,
<WojtaS>
p.s. choć swoją drogą HP 600 działa już u mnie prawie 8 lat :-) i nie chce
się zepsuć, choć już daje jej czasem odpocząć, bo kupiłem all-in-one.

--
"Im dusza większa, tym męka cięższa." H.S.