drukarka HP

Autor: Dybot (roz_NoSpAm__at_widzew.net)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 16:50:22 MET

nosilem (i nadal nosze) sie z zamiareem kupienia drukarki HP 690.
jednakze osoby ktore odpowiedzialy zaproponowaly mi jednynie takie modele:
610 , 650 , 670.
czy ktorys z powyzszych modeli jest warty polcecenia ?
Chodzi mi glownie o to aby tusze z modelu 690 rowniez do tego pasowaly oraz
aby nie odbiegal wynikami drukowania pisma czarno-bialego (dokumenty tez ze
schematami).

prosze o podpowiedz (bo nigdy nie interesowalem sie drukarkami).

pzdr.