Sieć bezprzewodowa - pytanie

Autor: Przemek (autoelektronika_at_wf.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 17:30:29 MET

Potrzebuje porady dotyczącej stworzenia u mnie małej sieci na neostradzie.
Aktualnie korzystam z SDI ale na dniach mam zamiar przejśc na neo i od razu
ułatwić sobie życie
robiąc u mnie ( domek jednorodzinny ) bezprzewodowy dostęp do internetu.
Korzystam z trzech notebooków do którym zamierzam dokupić WiFi na PCMCIA i
marzy mi się żebym
mógł z każdego miejsca w domu łączyć się z siecią.
Czy istnieją urządzenia ( router ? ) które bez dodatkowych kompów rozdzielą
mi bezprzewodowo
sygnał z neo na kilka komputerów ? Konkretnie chodzi mi o urządzenie które
na stałe podłącze do modemu
neostrady ( bez dodatkowych komputerów, stacji i kupy innych kabli ) a te po
prostu rozdzieli mi sygnał bezprzewodowo
do WiFi w notebookach.
Zależy mi jedynie na dostępie do internetu z każdego miejsca w promieniu
powiedzmy 100 metrów.

Szukałem na Allegro i w internecie ale mówiąc szczerze oprócz
skomplikowanych terminów i symboli
nic nie znalazłem.

Będe wdzięczny za jakieś wskazówki i sorry jeżeli zaśmiecam grupę
trywialnymi pytaniami...