Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: von_Kowal (von_Kowal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 14:08:33 MET

Użytkownik "Piras" <ppiras_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,

Zgdadza sie cieżko to zdjac szczególnie za ierwszym razem .... duzo strachu
ze sie urwie . Pozniej jest juz troszkę łatwiej ale i tak nie obywa sie beż
siły i ginnastyki

Za taka cene masz gruba solidna blache która dobrze tłumi drgania i lepiej
wygusza

True... True :)

> Zrobiłem taki filtr z pończochy naciągniętej na aluminiową ramkę - w
> przednim panelu (DX-01) jest miejsce na coś takiego
> - ale trzeba kompa podnieść do góry aby ją włożyć :(

To fakt .. ale przy 3 wentylatorach z przodu to ten filt r momentalnie by
był zapchany..... U mnie siedzi 6 wentyli puszczonych na 5 V (3 przod 2tyl 1
bok ) i jaks mocno sie nie kurzy ... chyba w obudowie jest taki cugże kurz
się nie zdązy osadzić :) raż czasem zwalam tylko przedni panel i czyścze
kratki

To fak jak na taka firme mogli sie postarac tym bardziejze zaślepki sa luzem
. Ja wstawiłem sobie koplet śrubek pozbieranych z ModeCom-ów

Oj tak oj tak ... przenośna to ona nie jest:)))

ja mam zamontowane w swojej 2 takie (drugi wmontowałem w miejscu gniazda na
wentyl 9X9 wypiłowując odpowiednie mocowanie) u mnie jeden sie nie wyrabiał
.. 8 HDD w obudowie

> I tu widzę okropną wadę - te koszyczki powinno się wyjmować w bok !
> Jak masz choćby dwie długie karty w slotach to zapomnij o wyjęciu
koszyczków
> !
> Najpierw trzeba zdemontować karty :(

Nikoniecznie u siebie mam Herculesa 9500 Pro z Radiatorami Zallmana ..
troche on zajmje, a niżej siedzi SB Audigy który krótki tez nie jest i
jakoś da sie koszyki wyjać podstawa to dobre rozplanowanie taśm (najlepiej
okrągłych ). Chociaż jezeli któś ma Np Geforca 4600 od MSI ( taki strasznie
długi) to rzeczywiście ma opór. Dla mnie wiekszum problemem jest
zatrzaskiwanie tych koszyczków .. czasami trzeba zdrowo sukac aby weszły ...
aż mi ciarki przechodzą jak myślę wtedy o dyskach

> A dalej to już same zalety :))

ANO :)))

Pozdrawaiam