Re: Obudowy Chieftec - wady

Autor: Qgar (qgar_at_interia.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 23:41:53 MET

Użytkownik "von_Kowal" <von_Kowal_at_poczta(usun_to).onet.pl> napisał w
wiadomości news:bnlpo7$2vki$1_at_foka.aster.pl...
> Użytkownik "Piras" <ppiras_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> To fak jak na taka firme mogli sie postarac tym bardziejze zaślepki sa
luzem
> . Ja wstawiłem sobie koplet śrubek pozbieranych z ModeCom-ów
W serii BX jest juz montaz bezsrubkowy, ale nie wiem co tak naprawde lepsze
jest
sprawdzone srubki, czy cos noweg, co nawet nie wiem jak dziala, bo nie
mialem
okazji nawet zobaczyc.

Pozdrawiam
Qgar