Re: Jakie DDR'y do plyty DualChannel?

Autor: KriSSo (krisso75_at_o2.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:36:52 MET

Cześć PesTYcyD,

W artykule news:bnllnj$70r$1_at_news.onet.pl,
z adresu <pestycyd_at_wp.pl> napisałe(a)ś:

> Jezeli chcesz pracowac w dual channel, to lepiej uzyj lepszych
> pamieci. Ja mialem zajebiste klopoty ze sprawnymi Spectekami. Ruszylo
> dopiero na Kingstonach. A to jakie pamieci chcesz uzyc 333 czy 400,
> to jest bez znaczenia, chyba ze planujesz poscic procesor na FSB 200,
> wtedy bierz DDR 400.

No właśnie. Ja też miałem problemy z dual channel i kościami PC3200 ELIXIR.
Jak puściłem je na 333 to dual chodzi GIT. Na 400 już płyta piszczała. Może
jak zmienię na KingMax'y to będzie lepiej, chyba że nie, to pozostanie
Kingston.

--
Pozdrawiam,
KriSSo                                 mailto:krisso75_at_o2.pl