Re: Zasilacz Tracer-a ....

Autor: D.K. (amidar2_at_wp.pl)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:19:52 MET

Cze !!!

> Zastanawiam sie nad wymiana zasilacza na tracer-a. Jak te zasilacze
sprawoja
> sie w praktyce. Sa z nimi jakies problemy ? Interesuje mnie glownie model:
> MGB-400ATX.

Zasilacz kupilem. Ten o ktorym pisalem powyzej. Z testow pzreprowadzonych
(chyba na benchmarku) wynika ze zasilacze tracer-a sa co najmniej
porownywalne do chiftec-a. Jedynie pod katem cichosci nieco ustepuja
chiftecowi. A tak z ciekawosci zastanowilo mnie ile produ "zre" moj komp.
Zaczalem szukac na necie i ... ktorys z niemieckich serwisow zrobila taki
test. Okazalo sie ze moja karta pochlania ok 200W. Procek to Athlon XP 1700
przekrecony na XP2600. Normalnie zuzycie tego proca jest < 70W, a ile moze
pobierac po podkreceniu ? Ile moze pobierac sama plyta (Mam Epox-a 8RDA+ i
pamieci 512MB TwinMos). Dyski sa pomijalne, w wiekszosci na jedno urzadzenie
wypada ponizej 10W.

Pozdrawiam