75Hz zamiast 60Hz na LCD - problem

Autor: A (osoba_at_microsoft.com.invalid)
Data: Tue 28 Oct 2003 - 13:31:27 MET

Kilka dni temu pisałem o problemie z odtwarzaniem
filmów na pełnym ekranie po zmianie sterowników
Nvidii 40.72whql na 52.16 (ForceWare). Sterowniki
zmieniłem, ponieważ na starszych można było ustawić
tylko 60Hz a "wymuszacze" działały tylko częściowo
(Samsung SyncMaster 172T).
Teraz bez problemu wszędzie jest 75Hz, ale pojawił
się opisywany już problem (drżenie obrazu, przesunięcie
nieparzystych linii - całość wygląda na błąd overlaya)
- doszedłem do tego, że pojawia się on tylko i wyłącznie
gdy odświeżanie ustawione jest na 75Hz.
Cała reszta chodzi ok - API, DX, OGL.
Dodatkowo co jakiś czas pieprzy się zakładka
rozdzielczości do wybrania - dostępne są wszystkie
rozdzielczości - od 800x600 do 1920x1600.

No i co z tym badziewiem zrobić?
Ktoś miał jakieś podobne problemy z LCDkami
które chodzą powyżej 60Hz?

A.