Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: BliSki. (BliSki-Wp-.-_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 22:19:21 MET

"Szymon Wróblewski" wrote:
> Nie wiem ile widziales plyt glownych i kabelkow:)) ale nie zawsze.

O dokładnie. Trzeba widzieć mase płyt głównych, żeby umieć to odczytać :)
Powiem inaczej, trzeba sie znać ;)

> Fakt jest to jakis pomysl :)) ale pamietaj ze nie kazda drukarka
> dziala w dosie

Ta działała pod dosem ;)

> i jak ktos nie wie o kopiowaniu w dosie
> to tym bardziej nie bedzie wiedzial czy powinna tam dzialac

To jest fakt, wygląda ze nie wiedzieli ;)

> No tak ale skoro Ty zawsze nosisz kabelek

Nie zawsze, tylko wtedy kiedy jest problem z drukarką.

> (i uwazasz ze inni powinnni)

To już ich spraw, chcą niech noszą nie chcą niech ida do TVN ;))))

> to kazdy powinien rowniez
> miec przynajmniej jakies narzedzia diagnostyczne

Albo głowę na karku.

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   NEWmail:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl - smierc spamowi