Re: Widzieliscie 'Usterke' na TVN?

Autor: Szymon Wróblewski (simon_w_at_*NNOSPAMMgazeta.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:05:05 MET

> Jeśli, ktoś mi mówi, ze ma problem z drukowaniem to zawsze.
> jest podane.

Nie wiem ile widziales plyt glownych i kabelkow:)) ale nie zawsze.

> A tu się też nie zgodzę.
> Skoro niektórzy podejrzewali, ze to wina driverów, to jaki problem
> wejść w gołego dosta i wpisać, np.
> COPY autoexec.bat LPT1
Fakt jest to jakis pomysl :)) ale pamietaj ze nie kazda drukarka
dziala w dosie i jak ktos nie wie o kopiowaniu w dosie
to tym bardziej nie bedzie wiedzial czy powinna tam dzialac

> To też fakt.
> Ale Knopixa trzeba zabrać a DOSa pod 98 miał na miejscu.
No tak ale skoro Ty zawsze nosisz kabelek (i uwazasz ze inni
powinnni) to kazdy powinien rowniez
miec przynajmniej jakies narzedzia diagnostyczne
Pozdrowienia
Simon