Re: WD czy Samsung ??

Autor: qwerty (qwerty_at_BEZMIELONKI.gazeta.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 21:20:46 MET

[ Ktoś przedstawiający się jako Witiia napisał: ]

>Witam, ja kupiłem jakiś czas temu Samsunga 60gb też ze względu na
>gwarancję. Bardzo sobie chwalę ten dysk, jest szybki, cichuteńki. A to
>że ludzie gadają Szajsungi, to niech sobie gadają. Popatrz tylko na
>posty na tej grupie, każdemu pada Seagate, Caviar, ale właśnie na
>Samsungi nikt się jakoś nie skarży.

No to ja się postarżę. Miałem jedną czterdziestkę, zaczęła się dziwnie
zachowywać, no stwierdzając, że katalogi i pliki są tylko do odczytu.
Wymieniłem to-to. Drugi zaczął się zachowywać dziwnie w dwa miesiące po
uruchomieniu. Teraz zachowuje się w miarę poprawnie, bo założyłem partycję
omijając początkowe kilkanaście MB dysku (przypuszczając, że to na początku
występuje jakaś wada dysku).

>Ja jestem bardzo zadowolony, a nawet jakby co, to mam jeszcze 2,5 roku
>gwarancji :)

Może miałem pecha a tobie się uda?

>Pozdrawiam, Witiia

I ja pozdrawiam
Qwerty

--
Pozdrowienia, Qwerty
qwerty_at_gwiazdy.net.pl<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>>GG#182362