Re: WD czy Samsung ??

Autor: Witiia (KASUJwitiia_at_o2.pl)
Data: Fri 24 Oct 2003 - 16:31:02 MET DST

Użytkownik Domel napisał:

> Mam pytanko a mianowicie co lepiej kupić dysk Samsunga 80GB 7200 obrotów 2MB
> cache ATA133 czy dysk WD Caviar 80GB 7200 obrotów 8MB cache ATA100. Seagate
> i Maxtor niestety odpadaja bo zależy mi na 3 letniej gwarancji.

Witam, ja kupiłem jakiś czas temu Samsunga 60gb też ze względu na
gwarancję. Bardzo sobie chwalę ten dysk, jest szybki, cichuteńki. A to
że ludzie gadają Szajsungi, to niech sobie gadają. Popatrz tylko na
posty na tej grupie, każdemu pada Seagate, Caviar, ale właśnie na
Samsungi nikt się jakoś nie skarży.
Ja jestem bardzo zadowolony, a nawet jakby co, to mam jeszcze 2,5 roku
gwarancji :)

Pozdrawiam, Witiia