Ciemnosc, ciemnosc widze, widze ciemnosc :)

Autor: Slavko (zwarolek_at_wp.pl)
Data: Mon 27 Oct 2003 - 18:51:37 MET

Mam problem z dyskiem Seagate 80 GB Serial ATA. Podczas uruchamiania
Windowsa XP po planszy z "animowanym paseczkiem" pojawia sie czarny ekran
i wszystko staje. Po przywroceniu systemu Norton Ghostem jest to samo,
choc jestem pewny ze wczesniej ten ghost dzialal. Ghost pod dosem widzi
normalnie 3 partycje, 1 jest FAT32 a dwie pozostale NTFS. Probowalem wiec
od nowa zainstalowac XP (podczas instalacji podaje mu sterownik z
dyskietki SERIAL ATA), ale podczas znajdowania urzadzenia na magistrali
SATA takze wszystko staje i mozna czekac, i czekac, i czekac... Bylem
twardy i poszedlem do kumpla uruchomic ten dysk i podczas startu z jego
dysku tez wszystko zamiera. Nastepnie sciagnalem SeaTools i przejechalem
dysk i nic nie wykryl. Juz nie mam pojecia co to moze byc. Poradzcie....
:(