Re: ram w notebooku

Autor: lelec_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 27 Oct 2003 - 18:55:23 MET

Użytkownik "Simi" <madsim_at_go2.pl> napisał w wiadomości

> dedyakcja.. hmm na czym to fizycznie polega???

hee
przykłąd: do IBM nie wsadzisz prawie ŻADNEJ kostki ramu, oprócz IBM...
ja mam w robocie IBM GL300, 128 MB ramu... i DUPA... albo kupięram od IBM po
jakieś 1000pln/512 MB... albo nic...
Czasem Kingston ma zamienniki, ale akurat do tego modelu brak...
jeśli chcesz zobaczyć, czy do twojego wylęga da się kupić jakiś ram TAŃSZY
niz oryginał.. to luknij na stronę Kingstona... oni majądośtani w porównaniu
np z IBM... ;)

pzdr
lelec